H εταιρεία τουριστικής προβολής visit Meteora ανακοινώνει ένα συναρπαστικό ταξίδι εξοικείωσης για μια ομάδα ταλαντούχων travel bloggers με τίτλο: «Εναλλακτικές δραστηριότητες στη φύση, συνδυασμός ήπιων δραστηριοτήτων και εκπαίδευσης σε μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς».
Ο σκοπός διοργάνωσης αυτού του ταξιδιού εξοικείωσης δεν είναι άλλος από το να αναδείξει τις μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορεί κάποιος να ζήσει επισκεπτόμενος την περιοχή.
Το ταξίδι εξοικείωσης θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 20 και 28 Οκτωβρίου, θα διαρκέσει 8 ημέρες και θα χωριστεί σε 3 μέρη: 4 μέρες στα Μετέωρα, 2 μέρες στον Όλυμπο και 2 μέρες Αθήνα.
To πρόγραμμα αλλά και η σύνθεση των συμμετεχόντων έχουν διαμορφωθεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να προβληθούν ιδιαίτερα οι τουριστικές υπηρεσίες, δραστηριότητες και εμπειρίες, στις οποίες η χώρα μας και κατ’ επέκταση τα Μετέωρα διαθέτουν συγκριτικό πλεονέκτημα, βοηθώντας έτσι ουσιαστικά προς την ανάπτυξη ενός πιο ποιοτικού, βιώσιμου και υπεύθυνου τουρισμού.
Πρόκειται για μια ενέργεια που εντάσσεται στο πλαίσιο της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της εταιρείας “Visit Meteora” την ανάδειξη των Μετεώρων σε βάθος χρόνου σε έναν αυτόνομο προορισμό, ικανό να σταθεί με αξιώσεις στον εσωτερικό αλλά και στον παγκόσμιο τουριστικό ανταγωνισμό.
«Ανυπομονούμε να φτάσουν οι μέρες του ταξιδιού», σχολίασε ο εκπρόσωπος της Visit Meteora Γιώργος Κουρέλης. «Είμαστε πραγματικά παθιασμένοι με τους προορισμούς και τις προτάσεις που θα παρουσιάσουμε σε αυτήν την υπέροχη ομάδα bloggers. Πραγματικά ελπίζουμε πως οι εμπειρίες που θα ζήσουν θα τους εμπνεύσουν να γράψουν τα καλύτερα άρθρα, να βάλουν άριστες κριτικές, να βγάλουν φανταστικές φωτογραφίες και πάνω από όλα να μπορέσουν να δείξουν στον κόσμο με τον καλύτερο τρόπο τι μπορούμε να προσφέρουμε στον σύγχρονο ταξιδιώτη».
Αποτελεί ίσως ένα από τα σημαντικότερα media fam trip για την τουριστική προβολή της χώρας, το οποίο διοργανώνεται κάτω από μια ιδιαίτερα δύσκολη συγκυρία, κατά την οποία η χώρα αλλά και οι επιμέρους τουριστικοί προορισμοί της όπως τα Μετέωρα έχουν μεγάλη ανάγκη θετικής προβολής στα παγκόσμια ΜΜΕ. Αποτελεί δε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για την προώθηση του 12μηνου τουρισμού, καθώς έρχονται στην Ελλάδα μερικοί από τους πιο δημιουργικούς, ταλαντούχους και βραβευμένους ταξιδιωτικούς δημοσιογράφους της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας.
Η εταιρεία τουριστικής προβολής “Visit Meteora” δημιούργησε τις συνθήκες και τις συνέργειες για την σύμπραξη φορέων του δημοσίου, επαγγελματικών ενώσεων και ιδιωτικών επιχειρήσεων ώστε όλοι μαζί, ως ένας προορισμός, να φθάσουμε σχεδόν στο τέρμα μιας πολύμηνης και επίπονης προσπάθειας. Λίγες μόνο μέρες απομένουν πια για την άφιξη των δημοσιογράφων στην περιοχή μας, και αυτό που εντυπωσιάζει είναι η κινητοποίηση φορέων και επιχειρήσεων προκειμένου να καλυφθούν οι ιδιαίτερες απαιτήσεις αυτής της διοργάνωσης.
Το media trip διοργανώνεται υπό την αιγίδα του ΕΟΤ, ο οποίος καλύπτει και ένα μέρος των αεροπορικών εισιτηρίων των δημοσιογράφων/bloggers. Στο πρόγραμμα χορηγών του ταξιδιού εξοικειώσεις συμμετέχουν ως χορηγοί η Περιφέρεια Θεσσαλίας, ο Δήμος Καλαμπάκας, ο Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Μετεώρων, η Ένωση Ξενοδόχων Ν. Τρικάλων, η Ένωση ενοικιαζομένων Δωματίων Μετεώρων και ο εν Ελλάδι Σύνδεσμος Τουριστικών Γραφείων και Πρακτορείων.
Τα Ξενοδοχεία του Ομίλου Διβάνη είναι o Platinum χορηγός του ταξιδιού, προσφέροντας τη γνωστή ποιοτική φιλοξενία στους συμμετέχοντες bloggers. Παρέχοντας υψηλού επιπέδου διαμονή στο ξενοδοχείο Divani Caravel στην Αθήνα και το ξενοδοχείο Divani Meteora στην περιοχή μας. Η εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων AVIS θα διαθέσει δωρεάν ένα πολυτελές αυτοκίνητο για 2 εβδομάδες για τις ανάγκες μετακινήσεων, ενώ η Athens Walking Tours προσφέρει τις περιηγήσεις και τις δραστηριότητες των δημοσιογράφων κατά την παραμονή τους στην Αθήνα.
Χορηγοί Επικοινωνίας είναι οι Greek Travel Pages news και το Tornos news και η ιστοσελίδα παρουσίασης του ταξιδιού είναι www.visitmeteora.travel/mediatrip2015.
Η ομάδα των δημοσιογράφων :
The Matador network: Είναι η κορυφαία lifestyleσελίδα του τουρισμού περιπέτειας, της νέας γενιάς (millennial generation) και όχι μόνο. Το δίκτυο Matadorείναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο δίκτυο ενημέρωσης για τον τουρισμό και ειδικότερα για αυτούς που ψάχνουν αυθεντικές εμπειρίες μέσα από δράσης εναλλακτικού τουρισμού. Τα νούμερα του δικτύου ξεπερνούν τα 18.000.000 μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα! Μόνο στη σελίδα του στο facebook γίνονται περισσότερα από 25.000 shares τη μέρα.
Mo Williamson: είναι μια βραβευμένη συγγραφέας που δουλεύει για το Conde Nast International, το Social Media Today, το CNN, το Mode Media (έβδομο μεγαλύτερο δημοσιογραφικό δίκτυο των Ηνωμένων Πολιτειών) και πολλών εθνικών και διεθνών μέσων μαζικής ενημέρωσης. Παραγωγός υλικού :-GLAM (Fashion Channel)-FOODIE (Culinary Channel)-BLISS (Health Channel) -TEND (Parenting Channel)-BRASH (Male Channel)
Dave and Deb: Είναι ίσως οι δύο κορυφαίοι travel bloggers αυτή τη στιγμή στο κόσμο. Πρόσφατα κέρδισαν το χρυσό μετάλλιο για το καλύτερο ταξιδιωτικό ιστολόγιο καθώς και το χρυσό μετάλλιο για την καλύτερες φωτογραφίες σε ταξιδιωτικό ιστολόγιο από την Αμερικάνική ένωση ταξιδιωτικών δημοσιογράφων. Το ιστολόγιο τους The PlanetD είναι ένα καταξιωμένο τουριστικό brandτο οποίο συμβουλεύονται για τις διακοπές τους περισσότεροι από 2.500.000 μοναδικοί επισκέπτες το χρόνο.
Monkeys and Mountains: Είναι ένα Luxury adventure travel blogπου προκαλεί τους φανατικούς αναγνώστες του να επισκεφτούν προορισμούς που μπορούν να προσφέρουν συγκινήσεις και αναμνήσεις που θα διαρκέσουν για πάντα στη μνήμη τους. Έχει συνεργαστεί με περισσότερους από 100 οργανισμούς τουριστικής προβολής, όπως τον οργανισμό τουρισμού της Αυστραλίας, της Ναμίμπια, της Φιλανδίας, της Ελλάδος, του Μονάχου. Επίσης εργάζεται αυτή τη περίοδο για λογαριασμό του BBC Travel.
Sam & Audrey: Είναι δύο σημαντικές φωνές του τουρισμού που επηρεάζουν ένα νεανικό κοινό μέσα από τα κανάλια επικοινωνίας που λειτουργούν. Περισσότεροι από 600.000 αναγνώστες παρακολουθούν τις περιπέτειές τους και ακολουθούν τα βήματά τους μέσα από τα δύο ιστολόγια τους και τα δύο δημοφιλή κανάλια τους στο youtube.
Αθροιστικά το κοινό που παρακολουθεί τις σελίδες τους ξεπερνά τα 20.000.000 και ο αριθμός των ανθρώπων που είναι εγγεγραμμένος στα κοινωνικά δίκτυα των παραπάνω δημοσιογράφων ανέρχεται στον αριθμό των 1.904 200!
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!