Ο Δήμος Μετεώρων ενημερώνει ότι ξεκινά η διαδικασία υποβολής αιτήματος για καταγραφή ζημιών από την κακοκαιρία Daniel.
Η διαδικασία έχει δύο στάδια.
- Στάδιο Α: Υποβολή αιτήματος
- Στάδιο Β: Επίσκεψη κλιμακίου μηχανικών Δήμου Μετεώρων
ΠΩΣ ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ
- Μέσω της ειδικής φόρμας που δημιουργήθηκε στην ιστοσελίδα του Δήμου Εδώ
Εκεί υπάρχει φόρμα με όλα τα στοιχεία που θα πρέπει κάποιος/α να συμπληρώσει, για να γνωρίζουν οι μηχανικοί, πού και τι να ελέγξουν. Επίσης,
- Τηλεφωνώντας στον αριθμό 2432350233
- Αν τίποτε από αυτά δεν είναι δυνατόν, λόγω των προβλημάτων παροχής ρεύματος και ίντερνετ, με αυτοπρόσωπη παρουσία στo χώρο του Δημαρχείου.
Το ωράριο εξυπηρέτησης τηλεφωνικά ή αυτοπροσώπως είναι 08:00 – 15:00 καθημερινά, ξεκινώντας από την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023.
Από το γραφείο του Δημάρχου

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Instagram
Ακολούθησε μας στο Twitter
Ακολούθησε μας στο YouTube