Επί Δημαρχίας Βύρωνα Μπουτίνα (πρώτη θητεία) κατασκευάστηκε ο «Πεζόδρομος Μετεώρων» από τον Άγιο Γεώργιο μέχρι το δισυπόστατο παρεκκλήσι (Πλατεία) των Αγίων Αντωνίου και Νικολάου, μήκους 600 περίπου μέτρων και πλάτους 5 μέτρων (δυστυχώς το πλάτος αυτό δεν υπάρχει σε όλο το μήκος του).
ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΑΡΡΗΣ
Στη δεύτερη (όχι συνεχόμενη) θητεία του ως Δημάρχου Καλαμπάκας, ψηφίστηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμπάκας με την υπ’ αριθμ. 16/2009/20-10-2009 απόφασή του, η αποδοχή πίστωσης ποσού 500.000 (πεντακοσίων χιλιάδων) ευρώ από χρήματα του Ε.Τ.Ε.Ρ.Π.Σ. (Ειδικού Ταμείου Εφαρμογής Ρυθμιστικών και Πολεοδομικών Σχεδίων) για το έργο «Διαμόρφωση υπάρχοντος μονοπατιού από Άγιο Αντώνιο μέχρι Αγλύστρα (Μαντρί)» (Η ορθογραφία είναι ίδια με εκείνη της απόφασης).
Αυτό το τμήμα του μονοπατιού, ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΤΑΝ, γιατί υπάρχει και συνέχειά του μέχρι τη θέση «Σταυρός» στα όρια Καλαμπάκας-Καστρακίου με καλντερίμι ανάμεσα σε «Συμπληγάδες Πέτρες», έχει μήκος 300 περίπου μέτρων και είναι χωμάτινο.
Αρχίζει από την πλατεία του Αγίου Αντωνίου, περνάει από το άλλο δισυπόστατο εκκλησάκι των Αγίων Βασιλείου και Κωνσταντίνου-Ελένης κοντά στην κάποτε υπάρχουσα βρύση «Σαράϊ», που το νερό της ερχόταν από τον πελώριο πλάτανο της Αϊάς, «ακουμπάει» στην μήκους ογδόντα μέτρων Αγλίστρα της Αϊάς από όπου αρχίζει το ρέμα του Αγίου Βασιλείου και συνεχίζει στην τοποθεσία «Σταυρός». Αυτή αποτελείται από δύο βράχους με αρκετόν χώρο πίσω τους και με άριστη θέα, κάτι σαν υπερυψωμένο μπαλκόνι, προς την Καλαμπάκα, τον Κάμπο, τον Πηνειό, τον Κόζιακα, κορυφές της Πίνδου, τους Γιγαντόβραχους της Αϊάς και του Μπάντοβα, καθώς και της Χούνης που σχηματίζεται ανάμεσά τους, αληθινό πέτρινο φαράγγι, στην οποία υπήρχε μονοπάτι που οδηγούσε τους Καλαμπακιώτες στον Άγιο Νικόλαο Μπάντοβα (Μονή), στην Παναγία Φανερωμένη και τον Άγιο Αντώνιο (Μονή). Κατεβαίνοντας λίγο, αφού περάσει από ένα σημείο που νερά της Αϊάς σχηματίζουν επικίνδυνο για τους οδοιπόρους ρέμα βάθους 80 εκατοστών, καταλήγει στην Αγλίστρα του Μπάντοβα και στο «Μαντρί», που είναι καλύβα-αποθήκη του Αλμπάνη.
Προς το τέλος της δεύτερης θητείας του Μπουτίνα κάτι άρχισε να κινείται. Μπήκαν μερικά κιούγκια, αλλά, δεν «πρόκανε» να συνεχίσει, μάλλον να αρχίσει το έργο, γιατί έχασε τις εκλογές.
Μετά από χρόνια ο μακαρίτης Δήμαρχος Χρήστος Σινάνης, έστειλε μελέτη στο ΚΑΣ το οποίο, όπως ήταν φυσικό, την απέρριψε, χωρίς να ξέρω για ποιο λόγο έγινε αυτό. Γνωρίζει κανένας;
Ο Πρόεδρος Δημοτικής Κοινότητας Καλαμπάκας, Σάκης Σινάνης, τοποθέτησε την μοναδική πινακίδα, επαναλαμβάνω την μοναδική, που υπάρχει (!) και έκοψε λίγα πουρνάρια…
Κατά τα άλλα είμαστε πόλη τουριστική και θέλουμε να προσελκύσουμε τουρίστες στην πόλη μας, να κάνουμε μονοπάτια, να κάνουμε… να κάνουμε… τρομάρα μας! «Έπεα πτερόεντα», κοινώς λόγια του αέρα!
Γιατί χάθηκαν τόσα χρήματα; Κάνουν τζίζ (!) εδώ τα μονοπάτια;
Σήμερα, που τα μονοπάτια παντού «θεοποιούνται», γιατί στην Καλαμπάκα μας και στην περιοχή μας (Δήμο μας) είναι είδος εν ανεπαρκεία; Γιατί; Γιατί; Γιατί;
Υπάρχει κανείς θαρραλέος να αντιστρέψει αυτό το κακό και ζοφερό κλίμα κάνοντας μονοπάτια και αναδεικνύοντας τους βράχους της Καλαμπάκας (βράχους έχουμε, βράχους θα «πουλήσουμε»!) ή είμαστε… «κοτούλες λειράτες»;
Διαβάστε την απόφαση για τα χαμένα χρήματα:
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
Συγχαρητήρια για την λεπτομερή και διαφωτιστική παρουσίαση του ενδιαφέροντος αυτού θέματος.
Το έργο της διαμόρφωσης του συγκεκριμένου μονοπατιού πρέπει οπωσδήποτε να πραγματοποιηθεί γιατί θα συμβάλλει στην ανύψωση του τουριστικού επιπέδου της πόλης. Πλήθος οδοιπόρων, Ελλήνων και ξένων αλλά ντόπιοι θα κινούνται στη συναρπαστική αυτή διαδρομή.