Οι προσπάθειες που ξεκίνησε από πέρυσι η δημοτική Αρχή για την αναδιοργάνωση και την καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου Μετεώρων συνεχίζονται με την εφαρμογή της κάρτας εργασίας.
Από σήμερα Δευτέρα, πρώτη εργάσιμη του μήνα, οι εργαζόμενοι στο Δημαρχείο και στο Αμαξοστάσιο του Δήμου χρησιμοποιούν την κάρτα κατά την είσοδο και έξοδό τους από τις υπηρεσίες.
Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, που τέθηκε σε εφαρμογή με τον νόμο 4808/2021 για την Προστασία της Εργασίας, είναι εγγύηση για την τήρηση του ωραρίου του εργαζομένου, για τις υπερωρίες, για την ορθή εφαρμογή της διευθέτησης του χρόνου εργασίας.
Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό εργαλείο που επιτρέπει να καταγράφονται με απόλυτη ακρίβεια και σε πραγματικό χρόνο οι ώρες εργασίας όλων των μισθωτών.
Μέσω της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, το αναβαθμισμένο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για το ωράριο εργασίας των εργαζομένων και χαρακτηρίζει αυτόματα κάθε ώρα εργασίας ως κανονικό ωράριο – υπερεργασία, υπερωρία ή διευθέτηση, όπως επίσης τα διαλείμματα, τα ρεπό, τις άδειες, μεταξύ άλλων.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!