Λίγοι μήνες απέμειναν για τη λειτουργία των δύο αυτοκινητόδρομων της Ιόνιας Οδού και της Κεντρικής Οδου Ε65. Αυτό σημείωσε ο Γιώργος Περιστέρης, Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και έθεσε ως ορόσημο για τη λειτουργία τους, τον Μάρτιο του 2017.
Οι δύο άξονες είναι ο πρώτος από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα μήκους 196 χλμ. και περνά από τις πόλεις Μεσολόγγι, Αγρίνιο, Αμφιλοχία και Άρτα, και ο δεύτερος από την Ξυνιάδα μέχρι τα Τρίκαλα, περνώντας και από τις πόλεις του Δομοκού και της Καρδίτσας.
Να θυμίσουμε πως τα έργα στην Ιόνια Οδό ξεκίνησαν το 2017, συνοδεύτηκαν από μεγάλα προβλήματα στις απαλλοτριώσεις και έμειναν παγωμένα για τρία χρόνια (2011-2012-2013).
Το ίδιο συνέβη και στον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Οδού Ε65, όπου εκτός από τα τρία “παγωμένα” χρόνια, είχαμε απώλεια του νότιου και βόρειου τμήματος του άξονα.
Το νότιο τμήμα από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα αυτή την εποχή ενεργοποιείται και με χρηματοδότηση 310 εκ. ευρώ από το ΕΣΠΑ αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή της αποπεράτωσης του μέχρι το τέλος του 2016.
Για το βόρειο τμήμα τα πράγματα παραμένουν θολά, καθώς απαιτούνται 500 εκ. ευρώ, ποσό που δεν έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και το οποίο αναζητείται.