Ζητήματα συνεργασίας, συνεννόησης και δράσης, για πλήθος ζητημάτων που σχετίζονται με τη μαθητική ζωή, απασχόλησαν τη σημερινή, δεύτερη κατά σειρά συνάντηση της αντιδημάρχου Παιδείας του Δήμου Τρικκαίων με μαθητές. Αυτή τη φορά επρόκειτο για μαθητές – μέλη των Δεκαπενταμελών Μαθητικών Συμβουλίων των Λυκείων του Δήμου Τρικκαίων. Με δύο μόνο ελλείψεις (5ο Λύκειο και 1ο ΕΠΑΛ), οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι των μαθητών αρχικώς άκουσαν τον εντεταλμένο σύμβουλο για θέματα εθελοντισμού, κ. Μιχάλη Λάππα, να αναλύει την πρόσφατη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τη θέσπιση Χάρτας Εθελοντισμού, με παρόντα τον συνεργάτη του στα θέματα αυτά, κ. Π. Σακελλαρίου.
Στη συνέχεια, η αντιδήμαρχος Παιδείας – Νεολαίας – Πολιτισμού – Αθλητισμού κ. Βασιλένα Μητσιάδη ζήτησε από τους μαθητές να μετάσχουν σε ένα κινηματογραφικού τύπου πείραμα: να εκθέσουν σαν σε σενάριο, μέσα σε μισό λεπτό, τα προβλήματα του κάθε σχολείου, σαν να επρόκειτο για μια μικρού μήκους ταινία.
Οι μαθητές παρέδωσαν τις «σεναριακές» τους σκέψεις στον προϊστάμενο της Δ/νσης Παιδείας και Πολιτισμού κ. Ν. Μπατατέγα, περιγράφοντας τα θέματα που τους απασχολούν. Στη συνέχεια συζήτησαν τη σκέψη της προέδρου των Σχολικών Επιτροπών του Δήμου, για ίδρυση ενός Ταμείου Μαθητών, με στόχο την ανακούφιση οικονομικά ασθενέστερων μαθητών.
Η κύρια, όμως, ενασχόληση της συνάντησης, ήταν η πολιτική συζήτηση, με την έννοια ότι ξεδιπλώθηκε ο τρόπος σκέψης και αντίληψης των μαθητών για ζητήματα που τους απασχολούν. Η συζήτηση ασχολήθηκε με θέματα συντονισμού, αντίδρασης, αγώνων, ακόμη και δυνατότητας γνωριμίας μεταξύ τους. Εποικοδομητικός διάλογος και ανταλλαγή απόψεων με επιχειρήματα, που, παρότι αντανακλούν τις απόψεις που φύονται στην κοινωνία, ήταν σαφείς και θα εξέπλητταν πολλούς μεγαλύτερους σε ηλικία.
Η μαθητιώσα νεολαία του Δήμου Τρικκαίων, ανανέωσε το ραντεβού της σε επόμενη συνάντηση, προκειμένου να αρχίσει να υπάρχει ένας ουσιαστικός μεταξύ τους συντονισμός. Ταυτοχρόνως, η αντιδήμαρχος δήλωσε ότι το γραφείο της είναι πάντα ανοιχτό στους μαθητές, προκειμένου να της εκφράσουν απόψεις και, κυρίως, να υποβάλλουν και να καταθέσουν ιδέες για την ίδια τη νεολαία.