Μια νέα συνεργασία ανακοίνωσε σήμερα Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2018 από τα Τρίκαλα η Google με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, με σκοπό να ενισχυθούν οι ψηφιακές δεξιότητες τοπικών επιχειρηματιών της Περιφέρειας. Από την πόλη της καινοτομίας της καινοτομίας ανακοινώθηκε ότι πρόκειται για μια δράση που θα διαρκέσει από τον Ιανουάριο (έναρξη στις 22 Ιανουαρίου από τα Τρίκαλα) μέχρι τον Μάιο του 2019 και αποτελεί ένα ακόμη πρόγραμμα της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της Google.
Το πρόγραμμα ανακοινώθηκε στον χώρο του δημοτικού κινηματογράφου του Μύλου Ματσόπουλου, την πρώτη ημέρα λειτουργίας του 8ου Μύλου των Ξωτικών. Αφορά στην παροχή δωρεάν συμβουλευτικών και εκπαιδευτικών υπηρεσιών προς τις τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις, σχετικά με ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία – όχι μόνο της Google αλλά και άλλων εταιρειών του χώρου – έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πιο αποτελεσματικά για να προσελκύουν περισσότερους επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online για την Περιφέρεια Θεσσαλίας εντάσσεται στις δράσεις της Εθνικής Συμμαχίας για Ψηφιακές Δεξιότητες και την Απασχόληση, την οποία συντονίζει το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης.
Η εκπαίδευση υλοποιείται με τη βοήθεια ειδικών εισηγητών της Google, των Online Advisors (εξειδικευμένοι σύμβουλοι), οι οποίοι έχουν λάβει ειδική, εκτενή εκπαίδευση πάνω σε διαδικτυακά εργαλεία για τον τουρισμό. Τέσσερις Online Advisors, κάποιοι από τους οποίους κατάγονται από την ευρύτερη περιοχή, θα πραγματοποιήσουν, δωρεάν εξατομικευμένες συναντήσεις αλλά και ομαδικά σεμινάρια για τοπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου και στους 5 νομούς της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Οι εκπαιδεύσεις θα επικεντρώνονται στις ψηφιακές δεξιότητες και στο πώς οι επιχειρηματίες μπορούν να τις αξιοποιήσουν, προκειμένου να δείξουν στον κόσμο τι έχουν να προσφέρουν η περιοχή και οι επιχειρήσεις της καθ’όλη τη διάρκεια του έτους. Κάθε τοπική επιχείρηση, είτε αυτή συνδέεται άμεσα είτε έμμεσα με τον τουρισμό, μπορεί να εγγραφεί στα ομαδικά σεμινάρια ή να ζητήσει μία κατ’ιδίαν συνάντηση στη διεύθυνση g.co/greektourism-thessalia.
Στα πλαίσια της εκδήλωσης στα Τρίκαλα, προβλήθηκε επίσης ένα βίντεο της Google, με την ιστορία της Ρόκκας, ενός μικρού χωριού της Κρήτης, όπου η πρωτοβουλία των ντόπιων και η αξιοποίηση της τεχνολογίας λειτούργησαν ως κινητήριος δύναμη για την αναβίωση του τόπου.
Την εκδήλωση χαιρέτησαν η Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης, κα Μαριλίζας Ξενογιαννακοπούλου με γραπτή δήλωσή της, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός και ο Δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου. Το πρόγραμμα για την Περιφέρεια Θεσσαλίας παρουσίασε o Γενικός Διευθυντής της Google για Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, ενώ μίλησαν οι κ.κ. Νίκος Μιχαλόπουλος, Προϊστάμενος της Γενικής Δ/νσης Δημόσιων Οργανώσεων και ο Χρήστος Κοκκάλας, Προϊστάμενος Τμήματος Καινοτομίας & Βέλτιστων Πρακτικών από το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης.
Παρέστησαν επίσης, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρσιμού της Περιφέρειας Θεσσαλίας κ. Γιάννης Μπουτίνας, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Τρικκαίων κ. Μιχάλης Λάππας, η αντιδήμαρχος Τρικκαίων κ. Σοφία Αλεστά, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων κ. Βασίλης Γιαγιάκος με τα μέλη του ΔΣ κ. Ζαραμπούκα και Κόκκοβα, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων κ. Χρ. Μπλουγούρας με το μέλος του ΔΣ κ. Θαν. Φαλτάκα, ο Αστυνομικός Διευυντής Τρικάλων κ. Σπηλιόπουλος, επιχειρηματίες του τουρισμού και έμποροι από τα Τρίκαλα, τον Βόλο, την Καρδίτσα και πολίτες.
Επίσημες δηλώσεις:
Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης: «Το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης και ειδικά η Εθνική Συμμαχία για τις Δεξιότητες και την Απασχόληση έχει λειτουργήσει ως καταλύτης προώθησης και εμπέδωσης της ψηφιακής κουλτούρας.»
Κώστας Αγοραστός, Περιφερειάρχης Θεσσαλίας: Ο τουρισμός αποτελεί για τη Θεσσαλία έναν από τους σημαντικότερους τομείς εξέλιξης και ανάπτυξής της, καθώς εμφανίζει θετικές προοπτικές, με ανταγωνιστικούς όρους στο σύγχρονο διεθνές περιβάλλον. Η προσπάθειά μας για την τουριστική αναβάθμισή της και η καθιέρωση της ως ένας από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας είναι επίμονη και συνεχής, έχοντας ως κεντρικό μας σύνθημα το THESSALY Handcrafted by time. Η περιφέρεια Θεσσαλίας υποδέχεται με μεγάλο ενδιαφέρον κάθε πρωτοβουλία που μπορεί να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη και την αύξηση της απασχόλησης στην περιοχή. Έχουμε πλήρη επίγνωση του ρόλου που παίζει η ψηφιακή εξέλιξη στο σύνολο των επαγγελματικών δραστηριοτήτων και επενδύουμε σ’ αυτήν για να ενισχύσουμε τις δυνατότητές του τόπου μας. Το πρόγραμμα «Grow Greek Tourism Online» της Google είναι μία εξαιρετική πρωτοβουλία που θα ενισχύσει τις ψηφιακές δεξιότητες στις τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις της Περιφέρειας και θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της περιοχής.
Δημήτρης Παπαστεργίου, Δήμαρχος Τρικκαίων: «Σκεφτόμαστε καινοτόμα, λειτουργούμε ψηφιακά, ενισχύουμε συνεργασίες για τη Δημόσια Διοίκηση και την Αυτοδιοίκηση, με στόχο μας τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τον πολίτη. Ο Δήμος Τρικκαίων στηρίζει, ενισχύει και αξιοποιεί κάθε δράση που ωφελεί την επανεκκίνηση της κοινωνίας, συμμαχώντας με τους πρωτοπόρους κάθε τομέα. Ειδικά για τον τουρισμό, με τον Δήμο μας πλέον να είναι μια αναδυόμενη τουριστική περιοχή, το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online ενισχύει δεξιότητες και εξειδικεύει δράσεις που ωφελούν τους επιχειρηματίες και την κοινωνία συνολικότερα.»
Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Γενικός Διευθυντής Google για Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα: «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς γι’ αυτή τη νέα συνεργασία μας με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, καθώς πιστεύουμε πολύ στην τουριστική δυναμική της Θεσσαλίας και στην προοπτική προσέλκυσης επισκεπτών όλο τον χρόνο, μέσα από την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του διαδικτύου στο έπακρο. Σκοπός της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online είναι να αναδείξει τα ασύγκριτα πλεονεκτήματα του τόπου, προσεγγίζοντας κάθε επιχείρηση που προσφέρει στην εμπειρία του επισκέπτη.»
Νίκος Μιχαλόπουλος, Προϊστάμενος της Γενικής Δ/νσης Δημόσιων Οργανώσεων του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης: «O ψηφιακός μετασχηματισμός της δημόσιας διοίκησης είναι το κοινωνικό αίτημα της εποχής της δικτυακής οικονομίας. Μία οικονομία που λειτουργεί βάσει της λογικής της πλατφόρμας δεν αλλάζει με γραφειοκρατικές αγκυλώσεις, περιττές διατυπώσεις και αργόσυρτες διαδικασίες. Το κοινωνικό αίτημα είναι και ηχηρό και συνδυαστικό και η διαχείρισή του είναι όρος για την αποφυγή φαινομένων απομόνωσης.»
Χρήστος Κοκκάλας, Προϊστάμενος Τμήματος Καινοτομίας & Βέλτιστων Πρακτικών του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης: «Σήμερα πολύ λίγες μικρομεσαίες επιχειρήσεις επενδύουν στις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών για προσαρμογή στη νέα ψηφιακή αγορά που έχει δημιουργηθεί και η οποία θα συνεχίσει να γιγαντώνεται μελλοντικά ενώ ακόμα λιγότερες χρησιμοποιούν τις δυνατότητες του cloud ή του Internet of Things με σκοπό την αναδιάρθρωσή τους ή την βελτιστοποίηση των επιχειρησιακών τους διαδικασιών. Τα εργαλεία αυτά σε συνδυασμό με την ικανότητα ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων θα καθορίσουν στο μέλλον σε μεγάλο βαθμό τους πρωταθλητές της καινοτομίας, τις επιχειρήσεις εκείνες που θα μεγαλώσουν στην νέα αγορά. Το Τμήμα Καινοτομίας του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης, στοχεύει μέσα από την Εθνική Συμμαχία, τη συνεργατική πρωτοβουλία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, στην διάδοση και καθοδήγηση προς την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των πολιτών, των επιχειρήσεων, του δημόσιου τομέα και του τομέα της παιδείας.»
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!
Άντε τώρα να μεταφράσεις όλα αυτά στα πρεβεντινά για να τα καταλάβει ο Σινάνης με τον Ράντο.