Άλλη μια δωρεάν υπηρεσία προσφέρουν ο Δήμος Τρικκαίων και η e-trikala ΑΕ προς τους επιχειρηματίες του τουρισμού σε όλον τον νομό Τρικάλων. Μετά τα σεμινάρια της Google, ακολουθεί η δεύτερη διοργάνωση της Ακαδημία Επιχειρηματικότητας του μύλου των Ξωτικών. Μια δράση που ενισχύει το τουριστικό προϊόν, βελτιώνει τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι επιχειρηματίες και ικανοποιεί τους επισκέπτες του Μύλου των Ξωτικών και όλου του νομού Τρικάλων.
Η πρώτη συνάντηση για τον τρόπο οργάνωσης των φετινών σεμιναρίων πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019 στο Δημαρχείο Τρικκαίων. Ο Δήμαρχος κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, αναφερόμενος στο μέγιστο για τον νομό τουριστικό ρεύμα, τόνισε την αναγκαιότητα, να ενισχυθεί προς όλους, όσοι τιμούν και προτιμούν την περιοχή.
Ευχαρίστησε τους επιχειρηματίες και τους εμπόρους για τη μέχρι τώρα συνεργασία, αλλά επεσήμανε τη σημασία της βελτίωσης όλων, ώστε να μένει ικανοποιημένος ο κάθε επισκέπτης στην περιοχή, που πλέον κατακλύζεται από τουρίστες όλη τη διάρκεια του χρόνου. Και τόνισε τη σημασία αυτής της πρωτοβουλίας, που για άλλη μια χρονιά προσφέρει δωρεάν ο Δήμος και η e-trikala, με έμφαση στους επιχειρηματίες του τουρισμού.
τα σεμινάρια τα διοργανώνει η εταιρεία Optimal HR Group, με ειδίκευση σε παρόμοιες δράσεις και έχοντας ήδη επιμορφώσει τρικαλινούς επιχειρηματίες.
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας κ. Μπαμπαλιάρης (επίσης τρικαλινός), επεσήμανε τη γενική εικόνα: οι επιχειρήσεις αναδεικνύονται ως πρωτοπόρες στη δημιουργία θετικών εμπειριών για τους επισκέπτες της πόλης και του Θεματικού Πάρκου τους Μύλου των Ξωτικών.
Και αυτό θα γίνει μέσω έξι θεματικών δράσεων:
– Εξυπηρετώντας τους Φιλοξενούμενους του Θεματικού Πάρκου
– Δημιουργία Εμπειριών Φιλοξενίας Guest Experience Management (Μέρος 1)
– Δημιουργία Εμπειριών Φιλοξενίας Guest Experience Management (Μέρος 2)
– Διαχείριση παραπόνων
– Διοίκηση ομάδας εργαζομένων
– Ψηφιακή προβολή και επικοινωνία.
Στη συνέχεια, με παρόντες, εκπροσώπους τουριστικών επιχειρήσεων (π.χ. τον κ. Παπαγεωργίου από τον Σύλλογο Τρικαλινών Ξενοδόχων και τον κ. Παπαευθυμίου από τον Σύλλογο Εστιατόρων), εκπροσώπους επιχειρήσεων από την Πύλη και την Καλαμπάκα, παριστάμενους εκπροσώπους του Δήμου Πύλης, τον πρόεδρο της e-trikala ΑΕ κ. Κωτούλα, τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου κ. Μπλουγούρα, την αντιδήμαρχο κ. Αλεστά, έγινε συζήτηση για τα τεχνικά ζητήματα του προγράμματος.
Αυτό θα διαρκέσει έξι τετράωρα, από τις αρχές Απριλίου και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστέλλουν το ενδιαφέρον τους κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στον Δήμο Τρικκαίων (γραφείο Δημοσίων Σχέσεων, τηλ. 2431351207, e-mail dds@trikalacity.gr) στο Επιμελητήριο Τρικάλων (κα Σδρένια Σοφία, τηλ. 24310 27493, e-mail: sdrenia@trikalabiz.gr) και στον Εμπορικό Σύλλογο Τρικάλων (κα Καρτσιούκα Γλυκερία, τηλ. 24310 76334, e-mail: estrikala@yahoo.gr). Αναλυτικότερα στοιχεία θα δοθούν στη δημοσιότητα τις επόμενες ημέρες.
Από το γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!