Η ολοκλήρωση της διπλής ηλεκτροκινούμενης γραμμής στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης βελτίωσε μεν την συγκοινωνία με την Αθήνα, αλλά δυστυχώς έφερε και μεγάλη χειροτέρευση στη συγκοινωνία με την Θεσσαλονίκη και τον Βόλο.
Συγκεκριμένα η χρονοαπόσταση Τρικάλων-Αθηνών με το πρωινό τρένο είναι μόνο τρεις ώρες και οκτώ λεπτά ενώ και σε όλα τα άλλα δρομολόγια δεν είναι πολύ μεγαλύτερη.
Έτσι το τρένο στην συγκοινωνία με την Αθήνα καθίσταται πλέον το γρηγορότερο μεταφορικό μέσον.
Αντίθετα στην συγκοινωνία με την Θεσσαλονίκη, την Λάρισα και τον Βόλο αντί για βελτίωση προέκυψε μεγάλη χειροτέρευση, επειδή ο σχεδιασμός των δρομολογίων δεν πήρε υπόψη τις ανάγκες των επιβατών της δυτικής Θεσσαλίας.
Δεν είναι δυνατόν το πρώτο δρομολόγιο της ημέρας να φτάνει στην Θεσσαλονίκη στις μία το μεσημέρι. Δεν είναι δυνατόν ο Βόλος να απέχει σιδηροδρομικά από τα Τρίκαλα
τέσσερις ώρες.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιδοτείται από το ελληνικό δημόσιο για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Ο σύλλογός μας απέστειλε διαμαρτυρία προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάνοντας πολύ συγκεκριμένες προτάσεις για αλλαγές στο πλέγμα δρομολογίων, ώστε και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της, για τις οποίες επιδοτείται άλλωστε, και οι επιβάτες να μπορούν να εξυπηρετηθούν.
Καλούμε τους τοπικούς παράγοντες της κεντρικής πολιτικής σκηνής όσο και της αυτοδιοίκησης να δραστηριοποιηθούν άμεσα ώστε να ικανοποιηθούν το γρηγορότερο τα αιτήματα της τοπικής κοινωνίας.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Με εκτίμηση.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΤΣΙΟΤΙΝΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΝΕΓΡΗΝ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ