Ένα από τα μεγαλύτερα έργα πνοής και ουσίας για τα Τρίκαλα, μετρά αντίστροφα για να αρχίσει να υλοποιείται. Η «Ανάπλαση Παρόχθιας Ζώνης Ληθαίου Ποταμού κατά μήκος της κοίτης εντός του σχεδίου πόλης» είναι η πλήρης αναμόρφωση των όχθων του ποταμού σε ένα μήκος 2,5 χλμ. (από τη γέφυρα Γκίκα και το Μουσείο Τσιτσάνη μέχρι την οδό Καλαμπάκας).
Η αρμόδια υπηρεσία της Περιφέρειας Θεσσαλίας (Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης ΕΠ Θεσσαλίας) ενέκρινε τα τεύχη δημοπράτησης και πλέον, στις 17 Ιουνίου 2021 αναμένεται να ξεκινήσει ο διαγωνισμός. Η σχετική ανακοίνωση θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τρικκαίων (www.trikalacity.gr, στην ενότητα Προκηρύξεις) και μόλις αποσφραγιστούν οι προσφορές, ακολουθεί η διαδικασία των απαραίτητων ελέγχων στα δικαιολογητικά, υποβολής ενστάσεων κ.α.
Αυτό σημαίνει ότι πιθανώς εντός του καλοκαιριού το μεγάλο αυτό έργο θα ξεκινήσει να υλοποιείται,
– αλλάζοντας την όψη της πόλης
– αναπλάθοντας τον Ληθαίο ποταμό
– δίνοντας έμφαση στους πεζούς, τους ποδηλάτες, τα εμποδιζόμενα άτομα.
Για τη νέα, σύγχρονη και φιλικότερη στον πολίτη πόλη, θα υλοποιηθούν έργα, όπως
• Ανάπλαση πεζοδρομίων δεξιά και αριστερά της παραποτάμιας ζώνης
• Ελάχιστο πλάτος πεζοδρομίων 5,1 μ, με ζώνη φύτευσης έως 1,20μ, ποδηλατόδρομος 1,50 μ. μονής κατεύθυνσης, ζώνη κίνησης πεζών 2,40 μ., φύτευση νέων δέντρων, δημιουργία νέων καθιστικών, η τοποθέτηση νέων φωτιστικών και κιγκλιδωμάτων.
• Αναμορφώσεις και καθαιρέσεις νησίδων, με παράλληλες νέες κατασκευές στην οδό Λάκμωνος, στη γέφυρα Βουβής
• Ηπιας κυκλοφορίας διαδρομή στην οδό Κανούτα, από την οδό Χατζηγάκη έως τη γέφυρα του παλιού ΚΤΕΛ. Ο δρόμος θα είναι ισοϋψής με τα πεζοδρόμια, καταργείται η νησίδα και πλακοστρώνεται. Καταργείται η στάθμευση από την πλευρά του ποταμού.
• Από τη γέφυρα του παλιού ΚΤΕΛ έως τη γέφυρα Γκίκα καταργείται η νησίδα από την πλευρά του παλιού ΚΤΕΛ.
• Στην οδό Ιακωβάκη θα διαμορφωθεί και το απέναντι πεζοδρόμιο με ράμπα πρόσβασης ΑμεΑ
• Θα υπάρχει ανεμπόδιστη και ασφαλής κίνηση ΑμΕΑ με ζώνη όδευσης τυφλών, με ράμπες πρόσβασης κ.α.
• Σε όλα τα σημεία της διαδρομής θα μετατοπιστούν στύλοι δικτύων κοινής ωφελείας για ανεμπόδιστη κίνηση πεζού και ποδηλάτη.
• Ο ποδηλατόδρομος θα έχει πλάτος είναι 1,5 μ., μονής κατεύθυνσης κατά τη φορά των αυτοκινήτων, με τρίγωνο stop για παραχώρηση προτεραιότητας από το ποδήλατο στον πεζό.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!