Η ετοιμότητα της Εταιρείας και η αντίδραση της Δομής Άμεσης Επέμβασης της ΕΔΑ ΘΕΣΣ τέθηκαν σε δοκιμασία κατά την ρήξη αγωγού χαμηλής πίεσης του δικτύου διανομής φυσικού αερίου που προκλήθηκε την Δευτέρα 03 Ιουλίου σε συνέχεια εργασιών τρίτου φορέα στην πόλη των Τρικάλων.
Η ΕΔΑ ΘΕΣΣ, από την πρώτη στιγμή επέδειξε άμεσα αντανακλαστικά, ενεργοποιώντας τάχιστα και αποτελεσματικά όλους τους μηχανισμούς της καθώς το προσωπικό επιφυλακής επενέβη άμεσα στο σημείο και περιόρισε τη διαρροή απομονώνοντας το τμήμα του δικτύου που επηρεάστηκε από τη βλάβη μέσω χειρισμού των βανών ασφαλείας.
Στο ίδιο πλαίσιο άμεσες ήταν οι ενέργειες για την επαν-ενεργοποίηση των παροχών που διακόπηκαν από το συμβάν καθώς εντός 3 ωρών ολοκληρώθηκε η αποκατάσταση του διηρηγμένου αγωγού και τροφοδοτήθηκε εκ νέου το σύνολο των 367 τελικών καταναλωτών που επηρεάστηκαν.
Το τεχνικό προσωπικό της ΕΔΑ ΘΕΣΣ εκτελεί τακτικούς ελέγχους και διεξάγει περιπολίες για την αδιάλειπτη και ομαλή λειτουργία του δικτύου διανομής.
Επιπλέον, η Εταιρεία διατηρεί συνεχή κανάλια επικοινωνίας και παρέχει πληροφορίες, λεπτομερή σχέδια και χάρτες που απεικονίζουν το δίκτυο διανομής για την πρόληψη ατυχημάτων κατά την εκτέλεση εργασιών εκσκαφής πλησίον του δικτύου φυσικού αερίου.
Εντός του ίδιου πλαισίου, η ΕΔΑ ΘΕΣΣ σχεδιάζει και υλοποιεί ετήσιες Ασκήσεις Ετοιμότητας, με σκοπό να ελεγχθεί η απόκριση των εμπλεκόμενων εταιρικών δομών και η απαιτούμενη συνεργασία με τις Αρχές και τους συναρμόδιους φορείς, σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
Για οποιαδήποτε δυσλειτουργία σχετικά με το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου, οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο Άμεσης Επέμβασης της ΕΔΑ ΘΕΣΣ στο τηλέφωνο 10302, το οποίο λειτουργεί σε 24ωρη βάση.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!