Αναφορά σχετικά με τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στα Τρίκαλα και γενικότερα τη δυτική Θεσσαλία, κατέθεσε, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ο Τομεάρχης Περιβάλλοντος και Ενέργειας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Τρικάλων, κ. Κώστας Σκρέκας.
Ειδικότερα, στην επιστολή των Συλλόγων Φίλων του Σιδηροδρόμου Τρικάλων και Καρδίτσας προς τη Διεύθυνση Επιβατικών Μεταφορών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, την οποία κατέθεσε ο κ. Σκρέκας στη Βουλή, επισημαίνεται πως σε ό,τι αφορά τη συγκοινωνία με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη σήμερα το μόνο σιδηροδρομικό δρομολόγιο που εκτελείται απευθείας είναι το 884/885. Αυτό το δρομολόγιο θα πρέπει να επεκταθεί ώστε να εκτελείται και ένα δεύτερο, με αναχώρηση από την Καλαμπάκα το πρωί και από την Αθήνα το απόγευμα.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Σκρέκας, το δρομολόγιο 884/885 έχει νευραλγική σημασία για την ανάπτυξη του τουρισμού, καθώς μεταφέρει χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο στην ευρύτερη περιοχή των Μετεώρων.
Προς το παρόν και εφόσον διατηρηθούν τα δύο ζεύγη προς την Αθήνα, κρίνεται σκόπιμο να υπάρχει ανταπόκριση στον Παλαιοφάρσαλο με προαστιακά της Θεσσαλονίκης και επιπλέον να υπάρχει ένα δρομολόγιο Καλαμπάκας – Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας το μεσημέρι που μπορεί να εκτελείται με τον συρμό του 884/885 για ανταπόκριση IC με Αθήνα και προαστιακό με Θεσσαλονίκη.
Επίσης, σχετικά με τη σύνδεση της δυτικής Θεσσαλίας με τον Βόλο, κρίνεται χρήσιμο να δρομολογηθεί λεωφορείο που θα κάνει ανταπόκριση στη Λάρισα ή στον Παλαιοφάρσαλο.
Τέλος, όπως τόνισε ο κ. Σκρέκας, όραμα όλων των Θεσσαλών είναι η κατασκευή του Θεσσαλικού Προαστιακού Σιδηρόδρομου, που θα αναβαθμίσει συνολικά τη συγκοινωνία στις Θεσσαλικές πόλεις και θα προσφέρει ασύγκριτα πλεονεκτήματα στις τοπικές οικονομίες. Προς αυτή την κατεύθυνση απαιτείται η κοινή προσπάθεια και σκληρή δουλειά ώστε σύντομα το όραμα να γίνει πραγματικότητα.