Μπορεί να μας εξηγήσει κάποιος γιατί μας ενδιαφέρει τόσο πολύ η σύνδεση της Ε-65 με την Εγνατία; Αφού όπως μας πληροφορεί ο κ. Ταμήλος η νέα χάραξη που προγραμματίζεται μέσω Αγιόφυλλου μετά την γέφυρα πάει προς τον τρίτο κόμβο στα όρια των Γρεβενών (κοντά και στο Κηπουργιό).
Αυτή η χάραξη ενδιαφέρει τα Γρεβενά και το χιονοδρομικό της Βασιλίτσας καθώς και τη σύνδεση με την Δεσκάτη – Ελασσόνα. Ποιος ταξιδιώτης περνώντας από Τρίκαλα δεν θα προτιμήσει την υπάρχουσα εθνική οδό Καλαμπάκας – Κόμβο Μαλακασίου αφού η απόσταση πλέον θα είναι ίσως διπλάσια μέσω Γρεβενών ;
Η σημερινή χάραξη ή η καλύτερη (χωρίς περιβαλλοντικά προβλήματα και οικονομικότερη ) μέσω Πεύκης συμφέρουν οικονομικά κατά την κατασκευή τους το Νομό Τρικάλων αλλά βέβαια και κατά τη χρήση αυτού του δρόμου.
Η προτεινόμενη μέσω Αγιόφυλλου ελάχιστα ενδιαφέρει την σύνδεση του Νομού μας με την Εγνατία.
Αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι αναφέρουν την απόσταση από Λαμία με Εγνατία αλλά δεν αναφέρονται καθόλου στην απόσταση Καλαμπάκα – Κόμβος Γρεβενών – κόμβος Μαλακασίου σε σχέση με την απόσταση Καλαμπάκας – Πριόνια – Κόμβος Μαλακασίου.
Σήμερα η απόσταση Καλαμπάκα – κόμβος Μαλακασίου είναι 44 χιλιόμετρα. Άλλωστε και η Σύνδεση από Δεσκάτη – Αγιόφυλλο – Σταγιάδες (σήραγγα) είναι επίσης εύκολη και συμφέρουσα.
{loadposition mypos1}
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!