Τα 10 ελληνικά τοπία που ενέπνευσαν το Χόλιγουντ να αποτελέσουν το σκηνικό για τα γυρίσματα κινηματογραφικών παραγωγών που σημείωσαν μεγάλη επιτυχία σε όλο τον κόσμο, αναδεικνύει το Lonely Planet ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός οδηγός παγκοσμίως. Μεταξύ 9 Ελληνικών νησιών και τα Μετέωρα!
Μπορείτε να διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο σύνδεσμο παρακάτω.
http://www.lonelyplanet.com/travel-tips-and-articles/greece-shot-on-location
Να σημειώσουμε πως η έντυπη μορφή του ταξιδιωτικού οδηγού για ολόκληρη την Ελλάδα έχει στο εξώφυλλό του τα Μετέωρα και ποιο συγκεκριμένα την φωτογραφία της Ιεράς Μονής Ρουσσάνου! Από τις τόσες επιλογές σε μια πανέμορφη, φωτογενή χώρα, δεν επιλέχτηκε μια όμορφη παραλία ή ένα τοπίο όπως αυτό της Σαντορίνης ή ακόμη ένα αρχαίο μνημείο σύμβολο του δυτικού πολιτισμού όπως ο Παρθενώνας αλλά τα δικά μας Μετέωρα! Δεν μας κάνανε καμία χάρη. Απλά το αξίζουμε.
Τα Μετέωρα είναι ένα μνημείο με απίστευτη εσωτερική – πνευματική ομορφιά αλλά και εξωτερική πηγαία μοναδική ομορφιά που μαγνητίζει το ενδιαφέρων όσων ανθρώπων έχουν την τύχη να τα δούν.
Η δύναμη της εικόνας μέσα από κινηματογραφικές παραγωγές είναι τεράστια. Βλέπουμε πως περάσανε 35 χρόνια από την κινηματογράφηση της ταινίας «Για τα μάτια σου μόνο, 007» και η τουριστική προβολή συνεχίζεται. Καθώς όμως γνωρίζουμε πολύ καλά, πως τέτοιου είδους λήψης και παραγωγές απαγορεύονται στα Μετέωρα, στα πλαίσια της προστασίας του ιερού χαρακτήρα της περιοχής, θα πρέπει εμείς σαν περιοχή να παράγουμε το δικό μας οπτικοακουστικό υλικό τουριστικού ενδιαφέροντος. Κάτι που φυσικά επιτρέπετε υπό προϋποθέσεις.
Δεν υπάρχει νόημα λοιπόν να αντιδικούμε και να γκρινιάζουμε για χαμένες ευκαιρίες τουριστικής προβολής από προτάσεις που μας έρχονται από έξω (π.χ. Red Bull) τη στιγμή που μπορούμε συντεταγμένα Δήμος, Περιφέρεια και φορείς να δημιουργήσουμε τα δικά μας ποιοτικά video, σεβόμενοι όλους τους κανόνες και προϋποθέσεις για την ιδιαιτερότητα του χώρου.
Ας δούμε όμως τι εννοούμε ποιοτικό video σε επίπεδο τεχνικής λήψεων και μοντάζ για να μην έχουμε παρεξηγήσεις και παρανοήσεις.
Ο φωτογράφος Rob Whitworth, ανεβάζει την τεχνική Time-lapse σε άλλο επίπεδο με το νέο του βίντεο “Dubai Flow Motion”.
Μέσα σε αυτό, ξεναγεί τον θεατή στο Ντουμπάι μέσα από την κάμερά του μέσα από τεχνικές ζουμ που φαντάζουν αδύνατες, μέσα από ποικίλες οπτικές, από το έδαφος και μέσα σε ένα αεροσκάφος, μέχρι το υψηλότερο κτίριο του κόσμου, κι έπειτα πίσω στο έδαφος.
Απολαύστε το..
Ένα τόσο ποιοτικό video γίνεται από μόνο του viral στο διαδίκτυο. Αλλά αν θέλουμε να έχουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα δεν φτάνει απλά η παραγωγή του αλλά και προώθησή του στα κατάλληλα κανάλια. Το δρόμο μας δείχνει ένας νεαρός παραγωγός ονόματι Max Seigal.
Μέσα από ένα από τα κορυφαία brand ταξιδιωτικών μέσων ενημέρωσης και δικτύων τουριστικής πληροφόρησης στα social media, το Matador Network, προβάλλεται το βίντεο του νεαρού κινηματογραφικού παραγωγού που αναδεικνύει την περιοχή των Μετεώρων.
Ο Max Seigal, φοιτητής του MatadorU, χρησιμοποίησε μια συσκευή drone και δημιούργησε ένα βίντεο για τα Μετέωρα με πλάνα από ψηλά, και με τεχνολογία time-lapse.
{youtube}wb_8zFYmYWc{/youtube}
Έρευνα του ταξιδιωτικού ενημερωτικού κόμβου Skift σχετικά με τις τάσεις των ταξιδιωτικών brand στα social media τον Δεκέμβριο του 2014, ανέδειξε τα δέκα κορυφαία.
Στην κατάταξη των brands, χρησιμοποιήθηκε βαθμολογία (Skift Score) που προέκυψε μετά από την αξιολόγηση των επιδόσεων στα social media σε απόλυτη βάση, αλλά και αναφορικά με τη βιομηχανία στην οποία δραστηριοποιείται η εταιρία. Έγινε σύγκριση μετρήσεων από διαφορετικές πλατφόρμες και καταγράφεται το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα social media για κάθε brand.
Τα δέκα κορυφαία είναι τα εξής…
Αν θέλουμε σαν περιοχή να κάνουμε μια κίνηση ουσίας, με απτά αποτελέσματα στα πλαίσια της τουριστικής προβολής, χωρίς δεύτερη σκέψη, η παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού με στόχο την τουριστική προβολή και με τα παραπάνω ποιοτικά χαρακτηριστικά είναι μείζονος σημασίας.
{loadposition mypos1}
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!