Γύρω στα δεκαπέντε χρόνια έχει να γίνει κάποια ριζική αλλαγή στην πόλη, αναφορικά με το κυκλοφοριακό.
Ο πρώην Δήμαρχος Βύρων Μπουτίνας τα έκανε όλα στην πρώτη θητεία του και δεν άφησε περιθώρια για αλλαγές στους επόμενους.
Το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότερο ακούγεται η άποψη ότι το χρονικό διάστημα που πέρασε από τις αλλαγές αυτές είναι αρκετό και ότι χρειάζεται πλέον μια επικαιροποίηση του κυκλοφοριακού.
Πιο συγκεκριμένα, αρκετοί είναι αυτοί που λένε ότι ίσως πρέπει να επανεξεταστεί σοβαρά αν το μεγάλο πλάτος των πεζοδρομίων βοηθά την πόλη ή αν ενδεχόμενη διαπλάτυνση των δρόμων με δυνατότητα ολιγόλεπτης στάσης των οχημάτων εντός εσοχών μπορεί να δώσει τις απαραίτητες ανάσες στην πόλη.
Περισσότερο… προχωρημένες απόψεις εκφράζονται για το πόσο λειτουργική είναι πλέον η Πλατεία Δημουλά με τη σημερινή της μορφή και για το πόσο θα βοηθούσε η ισοπέδωσή της ή ακόμη και η κυκλοφορία στη μία τουλάχιστον πλευρά της, για να επανέλθει η σύνδεση της οδού Τρικάλων με την οδό Πίνδου.
Δεν έχουν λείψει βέβαια και οι… αναμνήσεις από την κυκλική Πλατεία Ρήγα Φεραίου, ωστόσο τέτοιο θέμα θα είναι απίθανο να τεθεί… τουλάχιστον μέχρι το 2025.
Μερικές από αυτές τις απόψεις έχουν εκφραστεί και από δημοτικούς συμβούλους σε συνεδριάσεις τα τελευταία 10 χρόνια και δεν είναι πρωτάκουστες.
Αναμφισβήτητα, έχουν ξοδευτεί πολλά χρήματα για να πάρει τη μορφή που έχει η πόλη μας πριν από μερικά χρόνια. Αν όμως γίνει κάτι με προοπτική να καλυτερέψει
η εικόνα της πόλης, τότε μπορούμε να πούμε ότι δεν υφίσταται πλέον θέμα «ράβε-ξήλωνε»…