Κατόπιν νέων παραπόνων που δεχθήκαμε θα ασχοληθούμε για ακόμη μια φορά με τις επιπτώσεις του Αυτοκινητόδρομου Ε65 στην καθημερινότητα των συνδημοτών μας.
Καταρχάς να ξεκαθαρίσω ότι πιστεύω ακράδαντα ότι ο Ε65 ΜΟΝΟ ΟΦΕΛΗ θα φέρει στον τόπο μας και στις μετακινήσεις μας προς νότια και βόρεια. Κάποιες αναγκαστικές παρεμβάσεις στο επαρχιακό δίκτυο μπορεί να μας φαίνονται… κάπως, αλλά θα τις συνηθίσουμε.
Βέβαια, δεν θα συνηθίσουμε κακοτεχνίες και παραβλέψεις, για αυτό και επισημαίνουμε ό,τι μας μεταφέρουν οι συνδημότες μας και ό,τι αντιλαμβανόμαστε και οι ίδιοι.
Η οδική σύνδεση Καλαμπάκας – Σαρακίνας λοιπόν δεν θα είναι πλέον όπως μέχρι πρότινος. Όταν έχουμε κατεύθυνση προς Σαρακίνα, στο ύψος του αμαξοστασίου, δεν θα κινούμαστε ευθεία, αλλά αριστερά, προς εκεί που μέχρι πριν από λίγες μέρες ήταν μονόδρομος με κατεύθυνση προς Καλαμπάκα.
Η αλλαγή έγινε, διότι η –στενή- αερογέφυρα που περνά πάνω από τον Ε65 νότια του Βιολογικού Σταθμού θα χρησιμοποιείται μόνο για όσους (δημοτικούς υπαλλήλους) κινούνται από και προς τον Βιολογικό Σταθμό και από και προς το Αμαξοστάσιο.
Από τον πρώην μονόδρομο λοιπόν κινούμαστε ανατολικά, μετά νότια και μετά δυτικά πάνω από τη δεύτερη –επίσης στενή- αερογέφυρα πάνω από τον Ε65 και πάμε για Σαρακίνα.
Το πρόβλημα λοιπόν που είναι από τις πρώτες ώρες εμφανές είναι το πλάτος του συγκεκριμένου πρώην μονόδρομου είναι μικρό, και μετά βίας χωρά δύο ΙΧ, όταν έρχονται αντιμέτωπα.
Η δημοτική Αρχή το γνωρίζει αυτό και ήδη ο Δήμαρχος Θεόδωρος Αλέκος απέστειλε σχετική επιστολή στο Υπουργείο Υποδομών, ζητώντας παρεμβάσεις.
Πιο αναλυτικά, ο Δήμος προτείνει να μειωθεί το ύψος του οδοστρώματος, μια που στο ύψος του είναι στενό, αλλά πιο κάτω φαρδαίνει.
Όπως τόνισε σχετικά ο Αντιδήμαρχος Γιώργος Θώμος, ο δρόμος αυτός ήταν υπερυψωμένος, διότι λειτουργούσε ως ανάχωμα, όμως πλέον τον ρόλο του αναχώματος τον έχει ο Ε65 που περνά ανατολικά του αμαξοστασίου και συνεχίζει παράλληλα με την κοίτη του ποταμού Πηνειού μέχρι τον κόμβο της Καλαμπάκας, πριν από τη Γέφυρα «Γεώργιος Βλαχογιάννης».
Αυτή είναι μάλλον η ενδεδειγμένη λύση και αναμένουμε τι θα γίνει… Για αρχή πάντως ο Δήμος Μετεώρων ας κλαδέψει τα δέντρα που υπάρχουν παραπλεύρως του δρόμου, και ας κλείσουν και οι τρύπες στο οδόστρωμα που υπάρχουν εκεί από την εποχή που πέρασε η οπτική ίνα.
Άσχετα με το παραπάνω πρόβλημα, από πλευράς μου θέτω το εξής ερώτημα: Θα υπάρχουν ηχοπετάσματα από τις δύο πλευρές του Ε65 για τα χιλιόμετρα που διασχίζει την περιοχή μεταξύ Καλαμπάκας και Διάβας;
Μπορεί κανείς να φανταστεί κανείς τι θόρυβος θα δημιουργείται από τα διερχόμενα οχήματα με υψηλές ταχύτητες;
Έχω ζητήσει εδώ και έναν μήνα και κάποια άλλα στοιχεία για τον Ε65 από το αρμόδιο εργοτάξιο Βασιλικής, αλλά ακόμη δεν έλαβα τίποτε, για να ενημερώσουμε τους πολίτες που ανησυχούν…
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!