Με αφορμή μία απάντηση που έδωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Πρωθυπουργός για τη σιδηροδρομική Εγνατία, πολλά μέσα αναπαρήγαγαν μία πρότασή του, συνδεόντάς τη με την προοπτική της επέκτασης της γραμμής προς τον βορρά μετά την Καλαμπάκα.
Η δήλωσή του αυτή ήταν η εξής:
«…δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να πάμε να φτιάξουμε μία σιδηροδρομική Εγνατία προς τα δυτικά παράλληλα με την οδική Εγνατία. Είναι ένα έργο, για το οποίο ακούω συχνά διάφορους να μιλούν. Είναι όμως σήμερα στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας».
Χωρίς καμία διάθεση να θέλω να κάνω τον εκπρόσωπο του Πρωθυπουργού πιστεύω ότι η εν λόγω δήλωση δεν έχει να κάνει με το μεγαλόπνοο έργο της επέκτασης της γραμμής μετά την Καλαμπάκα, μια που στην πρόσφατη μάλιστα παρουσία του στο εργοτάξιο του Ε65 στη Βασιλική είχε αναφερθεί στο τμήμα Καλαμπάκα-Κοζάνη με αφορμή αναφορά στον σιδηρόδρομο από τον Κώστα Αγοραστό και αναφορά στη συγκεκριμένη μελέτη από τον Κώστα Σκρέκα.
Είπε τα εξής:
«Έχει μεγάλη σημασία να μη σκεφτόμαστε μόνο τη Θεσσαλία, να σκεφτόμαστε και τη Δυτική Μακεδονία, η οποία αντιμετωπίζει τις μεγάλες δυσκολίες της απολιγνιτοποίησης, για να μπορέσει και η Δυτική Μακεδονία να έχει σιδηροδρομική σύνδεση, όχι μόνο οδική σύνδεση. Την αποκτά μέσα από τον Ε65. Να έχει και σιδηροδρομική σύνδεση με τον κορμό του δικτύου της χώρας. Γι’ αυτό και η μελέτη αυτή έχει ξεχωριστή σημασία».
Αυτό το όραμα λοιπόν δεν έχει χαθεί, και το θέμα δεν παραπέμφθηκε –ακόμη– στις ελληνικές καλένδες.
Ακολουθήστε το tameteora.gr στο Google News!