Όπως όλα τα σημαντικά έργα, έτσι και ο Αυτοκινητόδρομος Ε65 χρειάζεται μια γερή δόση βοήθειας για να ολοκληρωθεί. Και φυσικά, αυτή δεν θα μπορέσει να έρθει από κάπου αλλού, παρά μόνο από το νέο ΕΣΠΑ.
Η κατασκευή του βόρειου τμήματος, Τρίκαλα – Εγνατία, είναι αυτή που θα δώσει ελπίδες για ολοκλήρωση αυτού του σημαντικού οδικού έργου για όλη τη χώρα.
Αν η Κυβέρνηση δεν προωθήσει αυτό το μεγάλο έργο, τότε δυστυχώς θα πάνε χαμένα για πολλά χρόνια όλα όσα έγιναν μέχρι τώρα έως τα Τρίκαλα.
Αρκεί να ρίξουμε μια ματιά στις αποστάσεις, για να αντιληφθούμε ότι το κέρδος σε χρόνο και χρήμα για οποιονδήποτε θα κινείται στον νέο δρόμο είναι μεγάλο:
Οι αποστάσεις από την Αθήνα σήμερα μέσω του ΠΑΘΕ είναι οι εξής: προς Καστοριά 630 χλμ. και περίπου 7 ώρες, προς Γρεβενά 600 χλμ. και περίπου 6 ώρες και 45 λεπτά, προς Κοζάνη 565 χλμ. και 6 ώρες, προς Φλώρινα 630 και περίπου 7 ώρες.
Με τη συνολική λειτουργία του οδικού άξονα του Ε65 οι διαφορές χρονικά και χιλιομετρικά είναι εντυπωσιακές: προς Καστοριά 470 χλμ. και περίπου 4,5 ώρες, προς Γρεβενά 400 χλμ. και περίπου 4 ώρες, προς Κοζάνη 450 χλμ. και λιγότερο από 4,5 ώρες, προς Φλώρινα 527 και περίπου 5 ώρες και 15 λεπτά (Πλήρες ρεπορτάζ στην εφημερίδα “Τα Μετέωρα” που κυκλοφορεί).
Έχοντας ως δεδομένο τις παραπάνω διαφορές, είναι πραγματικά θαυμαστά τα νέα δεδομένα σε χιλιομετρικές αποστάσεις και χρόνο διάνυσής τους για τον κάτοικο του Νομού Τρικάλων.
Η Κυβέρνηση και μέσω αυτού του έργου θα δείξει τις προτεραιότητες και τις ανάγκες που προτάσσει. Ας ελπίσουμε ότι ο Ε65 είναι μία από αυτές.